Wednesday, July 8, 2009

Empat Dara Part 4

Tinggal seorang sahaja lagi yang belum dapat aku sentuh sementara tu Zaharah, Marlina dan Fatima ku ulangi menyetubuhi mereka bila berkesempatan dan selalunya mereka tak menolak, masa kian suntuk kalau lepas ni tak ada chance lagi nak rasa cipap dara bertudung yang warak ni. Sherry ni paling cun di antara mereka, orangnya tinggi lampai bermuka bujur sireh dan berkulit putih kemerahan, maklumlah dia ni berketurunan Syed so aku ingat darah tok arab tu ada sikit lagi dalam tubuhnya. Tu yang buat aku makin geram nak rasa pantat syarifah. By the way isteri aku masih ada seminggu lagi di Sarawak dan aku memberitahunya akan ke sana on Saturday morning dan boleh balik bersama hari Ahad esoknya. So minggu ni aku tak dapat ke sana. Zaharah memberitahuku kemasukan data masih ada sikit lagi jadi analisis sepenuhnya belum dapat dilakukan dan Sherry aku lihat tak kering kuku menghadap komputer siang malam mengejar masa. Aku mencadangkan supaya mereka berehat hujung minggu di kondo aku kat PD dan mereka bersetuju cuma Sherry sahaja yang keberatan kerana akan ketinggalan dua atau lebih hari kalau ke sana jadi dia berkata biarlah semua orang pergi tapi dia tinggal di rumah menghabiskan kerja-kerja seterusnya.

Akhirnya aku mencadangkan Zaharah, Marlina, Fatima dan anak-anak sahaja untuk pergi aku seperti biasa susah nak pergi, tak apalah nanti abang jenguk-jengukkan Sherry tak elok juga ia tinggal sorang kalau apa-apa susah dia nanti. Zaharah dan Marlina faham maksud aku dan terus kempen setuju. Aku memberikan Zaharah memandu Range Rover dan kunci kondo PD tak lama merekapun berlepas, call me when you reach there kataku, Zaharah berbisik kepadaku abang please be gentle and don’t rape her if she doesn’t want it. Aku berkata I know what to do so don’t worry about us and please take care of the kids. Selepas mereka pergi aku berkata kepada Sherry, abang tak balik malam ni kau faham bukan so jaga diri jangan merayau tak menentu kalau ada apa-apa call abang nombor telefon ada kat dalam buku di sebelah telefon dalam bilik abang. Kalau nak makan apa-apa ambil sahaja kat dapur dan buatlah macam rumah sendiri. Tak lama akupun belah.

Keesokan harinya pagi lagi aku dah sampai, selepas membuka pintu ku lihat tiada perubahan, nampaknya tak ada orang bangkit masak air pagi ni, aku terus menuju ke bilik anak tapi tak ada orang juga mana perginya budak Sherry ni, aku terus ke bilik bacaan. Aduhai kesian ia tertidur di depan komputer agaknya menaip sepanjang malam dan screen saver komputer masih terpasang menandakan si pengguna telah agak lama juga berhenti mencuitnya. Aku menghampiri Sherry, pertama kali aku dapat melihat Sherry tanpa tudung kepala, rambutnya panjang dengan alun-alun ikal, tidak begitu hitam tapi lebih keperangan, aku bercadang untuk mengangkatnya ke bilik tidur anak tapi kesian juga mungkin dia baru tidur. Aku kemudian ke dapur memasak air dan menyediakan breakfast ala American (sebenarnya breakfast ala depa ni paling mudah nak disediakan). Setelah siap aku mengangkatnya ke bilik bacaan dan meletakkannya di atas meja besar. Aku kemudian menggerakkan Sherry supaya bangun sebab hari dah tinggi.

Sherry terpinga-pinga dan terkejut melihat aku berada di depannya, ia tercari-cari tudungnya yang aku rasa mungkin tidak ada dalam bilik berkenaan. Aku memegang bahunya dan berkata tak payahlah sebab abang dah nampak sejak tadi saja abang tak gerakkan Sherry kesian tengok tapi la ni dah tinggi hari jadi eloklah bangkit kalau nak tidur lagi lepas ni boleh sambung. Dia tergesa-gesa berdiri sambil memegang kawasan ari-arinya, aku tanya pasal apa dia jawab nak terkencing tak tahan lagi, aku kata masuklah ke bilik abang di sebelah, aku membukakan pintu bilik sambil menunjukkan bilik air. Tak lama aku mendengar Sherry memanggil, abang tolong ambilkan tuala atau kain sebab Sherry terkencing dalam seluar, aku menghulurkan tuala sambil bertanya pasal apa, dia jawab tak sempat nak duduk dah keluar malu betul Sherry, aku kata tak apalah nanti kan boleh cuci habis cerita. Aku masih dalam bilik tidur bila Sherry keluar, dia hanya memakai tuala sambil tangannya memegang kain dan bajunya, ia tersipu-sipu bila melihat aku, sorry katanya nanti Sherry cuci mangkuk tandas abang selepas Sherry cuci pakaian ini. Aku jawab tak payahlah abangpun selalu cuci sendiri mangkuk tandas tu bukannya payah sangat.

Berderau darahku melihat Sherry hanya memakai tuala sahaja, bahunya dan pangkal teteknya jelas membayangkan yang payu dara milik Sherry cukup indah tidak begitu besar dan tidak juga terlalu kecil, betis dan pehanya sempurna laksana kaki kijang besar di atas dan menirus ke bawah. Aku membiarkan Sherry berlalu tapi menahannya dengan berkata kalau apa-apapun minum dulu abang dah sediakan di bilik bacaan. Ia angguk kepala, tak lama Sherry datang ke bilik bacaan masih memakai tuala di bahagian bawah tapi telah ada baju kemeja tangan panjang di bahagian atas dia cuma tak memakai tudung, aku tanya ni fesyen apa pulak dia jawab inilah fesyen nak cuci jamban. Barulah aku teringat dia nak cuci mangkuk tandas yang terkena air kencingnya aku kira. Kami makan bersama tapi tak banyak yang nak dibualkan, aku agak dia malu. Selepas makan aku membawa bekas-bekas makanan ke dapur sambil Sherry ke bilik aku untuk mencuci tandas.

Setelah meletakkan bekas makanan di singki dapur aku bergegas semula ke bilik untuk melihat apa yang sedang dilakukan oleh Sherry, aku terdengar jirusan air dan pam tandas di tarik, aku tanya Sherry dah cuci ke dia jawab dah dan abang boleh tak Sherry mandi dalam bilik ni kerana dah basah ni eloklah mandi terus. Aku jawab mandilah, tak lama aku terdengar shower dan air turun, aku menarik pintu bilik mandi (memang tak berkunci sebab sliding door dan lagipun bukan ada orang lain yang pakai aku dengan isteriku sahaja) bila masuk aku nampak bayang-banyang Sherry mandi telanjang dalam ruang mandi nampak tapi tak jelas. Aku mengetuk pintu ruang mandi dan berkata Sherry abang ada kat luar tengah gosok gigi jadi Sherry jangan keluar dulu, eh..buat apa abang masuk nampak Sherry tak pakai apa-apa ni, aku jawab balik nampak apa, apapun tarak tak caya boleh keluar tengok. Selepas menggosok gigi aku masuk ke dalam bilik semula sebabnya koteku dah mula nak mengkar balik agaknya pasal tak dapat burit malam tadii, bini aku period jadi tak berapa boleh layan.

Sherry keluar dengan tuala membalut tubuhnya dan satu lagi membalut rambutnya, aku berdiri memerhatikannya atas bawah dan akupun tak tahu kenapa dia berhenti bila bertentang denganku, ku pegang bahunya lalu terus ku kucup bibirnya, belumpun sempat dia bertindak aku dah french kiss dia dengan mengulum lidahnya dengan kuat. Dia terkejut tak sangka aku akan berbuat begitu, dia cuba menolak badanku tapi kini tanganku pula dah memeluk tubuhnya dan dengan perlahan aku membawanya menghala ke katil, kami rebah bersama dengan aku menindih badannya, tanganku terus cuba melucutkan tuala yang dipakainya, Sherry melawan tak membenarkan aku berbuat demikian, aku menindih tubuhnya dengan lebih kuat sambil membuka short yang aku pakai dan aku dah telanjang bulat, aku kira macam manapun aku nak juga budak ni. Akhirnya tuala di kepala dapat ku lerai membuahkan gumpalan rambutnya yang masih lembab sambil berusaha untuk melucutkan tuala yang membalut badannya pula.

Sherry melawan sambil berkata abang janganlah buat macam ni, saya malu kat semua orang dan kakak, aku jawab la ni bukan ada sapa-sapa kita berdua sahaja sambil matanya menjeling ke arah batang koteku yang dah menegang, aku dah dapat menanggalkan tuala lalu terdedahlah sesusuk tubuh yang menggiurkan, tetaknya fulamak mengkal dan solid dengan ariolanya kemerahan, kulit perutnya jelas memerah bila disentuh dan yang paling indah ku rasakan ialah cipapnya yang menunggun tinggi bak gunung Fujiyama, bulu cipapnya tak hitam tapi coklat tua kemerahan dan biji kelentit membulat di sebelah atas faraj, darahku rasa mendidih menahan berahi dan hampir sahaja air maniku terpancut keluar. Sherry dah tak kuasa nak melawan lagi, dia hanya membiarkan aku menguli dan melakukan apa sahaja terhadapnya, ku cium, ku jilat dan ku gosok semuanya tapi bila sahaja aku mengulum biji kelentitnya Sherry menjerit abanggg…..jangan janganlah sentuh burit saya….saya masih virgin dan ini hanya untuk my future husband. Kalau gitu Sherry kawin dengan abang saja, aku terus mengulum dan menjilat sekitar cipapnya. Air pantat makin banyak keluar dan Sherry dah mula menangis, aku kira tak boleh reverse lagi kalau stop tak mungkin dapat lagi. Aku membuka kangkangnya dan meletakkan kepala butuh betul-betul di opening cipapnya, abang…kalau abang buat juga abang mesti bertanggungjawab katanya dalam sendu, aku terketar-ketar jawab baiklah abang sanggup serentak dengan itu aku menekan masuk tapi koteku bounce back sampai membengkok tak boleh masuk, alamak ilmu apa pulak si Sherry ni pakai dia dah tutup ke lubang pukinya.

Aku berhenti lalu membuka pantatnya dengan jari untuk melihat apakah bendanya, rupa-rupanya si Sherry ni punyai "full hymen". Selaput daranya menutupi sepenuhnya lubang cipap hanya ada lubang-lubang kecil sahaja tempat laluan darah haid, patutlah dia sering dapat senggugut bila haid pasal darah lambat keluar. Aku berbisik di telinganya, Sherry this one is not to be an easy process, you may feel the pain and may be Sherry tak tahan nanti, I’m telling you that you have a full hymen covered your vagina so quite hard to break it. Abang ada pilihan katanya to let me go or proceed the choice not mine. Aku mengambil tangannya lalu ku pautkan pada pangkal pehanya supaya dia dapat membuka kangkangnya dengan lebih luas, aku meletakkan sekali lagi kepala kote di mulut pantatnya yang kian basah lalu menekan hingga mencecah selaput daranya. Aku mengumpul tenaga dan memintanya menolak ke atas bila aku kata now, pelan-pelan aku mengeraskan kedudukan batangku dalam cipapnya dan now aku berteriak, Sherry mengangkat punggungnya ke atas serentak dengan itu aku menujah batangku ke dalam cipapnya.

Berderit-derit rasanya bila batang koteku menyelinap masuk macam tak jumpa dasarnya, Sherry menggelepar kesakitan, aduiii….sakitnya bang…habis koyak pantat saya, aku lihat banyak darah yang keluar meleleh sampai jatuh ke tuala di bawah. Aku mencalitkan darah dara itu di kening Sherry sambil berbisik I love you Sherry, please let my cock go deeper, aku lihat Sherry makin kuat esakannya dan aku mengumpul sekali lagi tenaga lalu terus menghentak hingga habis koteku masuk. Sherry melaung aduh…senak bang…abang punya panjang dah bang saya tak tahan lagi…pedihnya pantat saya. Aku kesian tengok budak ini tapi memang jadi amalan ku kalau dah main pantat tak kira dengan siapapun mesti sampai keluar air kalau tak dapat kat dalam kat luarpun tak apa, kalau tidak takut memudaratkan kote. Aku biarkan koteku terendam dalam cipap Sherry yang aku kira tak berdasar tu tapi makin hujung makin sempit, last tu baru aku faham yang lubang Sherry ni lubang tanduk patutlah sempit sangat rasanya. Aku mengusap-ngusap rambutnya dan mencium mesra bibirnya, Sherry membalas dan mula tersenyum, aku menyeka air matanya, maafkan abang menyakitkan Sherry tapi abang terlalu berahi tak dapat nak tahan sejak kali pertama abang nampak Sherry tempohari.

Baiklah bang, you can fuck me as you like it but please fuck me good, real good, anywhere Sherry tak boleh nak buat apa lagi your penis already deep inside my cunt but can we stop for a while I need to go to the loo. Aku kata baiklah tapi tunggu dulu sampai air pertama abang keluar, seraya tu aku meneruskan dayungan keluar masuk, nampaknya kali ini aku saja yang syok tapi di pihak dia sakit agaknya kerana setiap kali aku menekan masuk mukanya akan berkerut menahan sesuatu. Aku mencabut keluar kote bila merasakan air maniku nak memancut lalu aku menghalakan ke mukanya crit…crit…crit batangku memuntahkan air putih pekat memancut jauh hingga sampai ke mukanya dan bakinya melambak atas dada dan perutnya, kemudian Sherry bangun duduk lalu memegang koteku sambil mengurut-ngurut mengeluarkan saki baki air yang ada. Biarlah bang katanya lagi, I will treat this as my first wedding night, I don’t want you to rape me but take me as your spouse and this is our first ! intercourse during our honeymoon.

Aku mencempung Sherry ke bilik air dan mendudukkannya pada mangkuk tandas, aku membiarkan Sherry kencing tapi ku lihat air kencingnya terputus-putus tak lancar turun sekali gus. Aku tanya kenapa, ia jawab pedih bang, aku membasuh sendiri cipapnya selepas kencing dan mencempung sekali lagi ke katil, aku membersihkan cipapnya dan mengesat kesan-kesan darah yang ada di pangkal pehanya. Sherry tiba-tiba memelukku sambil menangis, abang jangan tinggalkan saya…saya rela menjadi isteri abang…saya dah janji dengan diri saya siapa jua yang berjaya memecahkan dara saya dialah yang akan saya cintai sampai habis jodoh. Saya tak sangka sama sekali dara saya akan dipecahkan oleh abang yang dah beristeri jadi macam mana saya nak hadapi semua ini. Ok lah Sherry kalau sungguh your love is genuine I’ll find a way to solve it sambil tu aku mencium semula bibirnya, mengulum semula lidahnya, menggentel semula puting teteknya dan mengusap-ngusap manja cipap serta biji kelenti! tnya. Tak lama Sherry bernafsu semula dan aku lihat ia sendiri membuka kangkangnya dan memegang butuhku meminta aku memasukkan semula ke dalam cipapnya. Aku mengambil posisi mengatas kerana senang sikit nak tujah lubang tanduk ni lalu aku henjut sekuat hati merobos masuk, Sherry tersentak aduhh…bang dalamnya batang abang masuk (memang pompuan lubang tanduk akan selalu rasa senak bila kena main sampailah ia melahirkan anak nanti bila lubangnya dah kembang sikit- cuma ingat pompuan lubang tanduk tak kuat nafsunya tak mahunya main hari-hari).

Aku terus memaut badan Sherry dan memulakan adegan menyorong tarik, cipap Sherry seakan-akan mengikut keluar apabila aku menarik ke atas dan terbenam bila aku menekan masuk. Ketat sungguh lubangnya walaupun banyak air pelicin tapi masih tak memadai. Aku kemudian mengiringkan bandannya dan memainkan pantatnya dari sisi, pun rasanya ketat juga, aku akhirnya menyuruh dia menonggeng dan main cara doggie pula, sampai melentik pinggangnya ku kerjakan, aku baringkan semula melentang dan memainkan lagi secara menyorong tarik dengan laju, terangkat-angkat badannya menahan tikaman aku yang bertubi-tubi aku rasa kalau main terus begini budak ni boleh pengsan sebab nafasnya dah jadi macam nafas kerbau nak kena sembelih. Aku juga tahu yang dia dah klimak berkali-kali, aku akhirnya sampai juga buat kali kedua sambil merapatkan pehanya aku memberikan tikaman-tikaman yang terakhir tapi rasa batangku tak dapat masuk habis, aku buka semula kangkangnya dan merodok sedalam m! ungkin hingga dia menjerit ahh..ahh..ahh sambil tangannya merangkul aku dan crut..crut..crut air maniku memancut memenuhi lubang pantatnya buat pertama kali sampai meleleh keluar. Aku membiarkan terus batangku tersepit di dalamnya dan aku lihat Sherry lembik tak bermaya pengsan, barulah aku sedar aku dah bermain dengannya hampir dua jam mana tak pengsan budak tu, first time dapat kote kena henyak begitu teruk berjam-jam pulak. Aku mencabut keluar koteku rasa macam mencabut gabus dari mulut botol cengkamnya begitu terasa. Ku lihat seluruh kawasan cipap dan bahagian bontotnya memerah menandakan ia dah klimak banyak kali. Aku ambil air dan lapkan ke mukanya, dia membuka matanya sambil berkata abang…saya tak berdaya lagi dia ingat aku nak main lagi, aku mengucup bibirnya dan berkata you can take your rest now and get a good sleep after that we go out and have something to bite and…maybe tonite I need you again sambil aku memicit cipapnya. Sherry tersenyum dan terus menutup matanya, ku biarkan dia tidur sepuas-puasnya.

Aku menerima panggilan telefon daripada Zaharah bertanyakan perkembangan di rumah, aku jawab everything ok dan kami dah buat kenduripun, habis lunyailah cipap Sherry abang kerjakan ye, aku jawab tak la kan abang nak pakai lama so tomorrow you all boleh balik but let the management do the cleaning because a couple want to use it for their honeymoon, Zaharah hanya menjawab ok…ok…bye sweet heart. Malam tu aku mengerjakan lagi Sherry entah berapa round lagi sampai akupun dah tak larat lagi dah tak ada air nak keluar dan cipap Sherry melecet pedih katanya bila kena main. Sambil berbaring dan mengulit-ngulit manja dia bertanya kenapa abang main macam tak pernah jumpa pompuan, aku jawab burit macam cipapnya susah nak jumpa jadi sesekali dapat memang kena balun betul-betul dan selalunya kalau tak ada pengalaman jantan akan kalah bila jumpa pantat lubang tanduk macam miliknya. Sherry juga memberitahuku yang dia tahu aku juga dah main dengan rakan-rakan dia yang lain sebab hari tu dia terdengar bila dia orang bercakap. Sebab itulah dia percaya lambat laun gilirannya akan sampai juga tapi taklah terfikir yang dia akan kena begini teruk sekali. Batangku keras lagi so dalam cakap-cakap tu aku tenggek lagi, walaupun pedih dia kangkang juga dan kami main lagi, kali ini aku berdiri dengan Sherry celapak di pinggangku, kami main sambil berjalan dengan dia memaut kukuh di bahuku. Aku menuju ke bilik air dan akhirnya kami mandi bersama sambil permainan diteruskan juga. Sherry klimak lagi dan aku benar-benar puas malam itu.

Aku kemudiannya membantu Sherry menghabiskan kemasukan data dan seterusnya melakukan analisis komputer serta mencetak keputusannya. Aku suruh dia letakkan di atas meja dan bereslah tanggungjawabnya so esok dia boleh rest biar depa pulak yang sambung kerja. Masalah aku satu sahaja, Sherry ni benar-benar dah jatuh cinta kat aku dan mesti kawin jugak-jugak dengan aku…..ni yang pening ni….aku perlu segera mengadap permaisuri mudaku minta pertolongan…..break sat nu….hangpa mesti nak tahu conclusionnya so kena tunggu juga.

Mandat

Kepalaku bercelaru, susah juga nak fikir, masalah organisasi berat macam manapun boleh cari jalan tapi pasal ni berat. Sebab itulah Sigmund Freud dah tulis awal-awal lagi pasal pompuan banyak jantan mati. Aku telefon secretary aku di offis bahawa aku ambil emergency leave untuk ke Sarawak dan minta dia mengadap permaisuri pertamaku beritahu perkara yang sama (anywhere dia tengah period). Setelah Zaharah dan yang lain-lain balik aku memberitahu mereka aku akan ke outstation tapi tak beritahu ke mana. Aku berjumpa Sherry dan mengatakan aku akan cuba untuk memenuhi permintaannya kerana dia telah memenuhi permintaanku. Katanya lagi, tapi kalau sampai abang terpaksa bercerai-berai just forget her, I don’t want everything that you’ve gained gone into misery, aku cakap Sherry doa banyak-banyak semuga berjaya.

Aku sampai di Kuching dan terus ke Majestic kemudian mencari suite penginapan isteriku, memang dia dah tinggal pesan kat kaunter penerimaan kalau aku sampai bukakan pintu, aku mandi dan naik ke atas untuk late breakfast kemudian aku masuk semula ke bilik dan terus tidur (maklumlah baru aku rasa jerihnya main tak renti-renti). Aku sedar-sedar isteriku dah berada di bilik, bila abang sampai aku jawab pagi tadi, aku tengok isteriku cukup lawa hari itu maklumlah orang nak berseminar, aku terus paut dan rebahkannya ke katil, aa…no no tak boleh I malas nak make-up lagi lepas ni kita orang sambung meeting semula, kalau abang nak main aje boleh tapi preamble tak boleh, dia menanggalkan pakaiannya telanjang bulat dan berbaring di atas katil, short game saja tau, aku kata ye le, sambil jauh di telingaku terdengar George Benson mendendangkan Masquerade.

Selepas meetingnya selesai aku kata jom kita ke Santubong abang nak cakap sikit, sini tak boleh ke, aku cakap payah sikit kalau kat sana apa-apa hal abang boleh terjun laut sini tak boleh Sungai Sarawak aje. Aku ke Damai Golf Resort tapi tak main golf cuma naik buggy dan berlegar-legar, aku story la kat dia pasal budak Sherry nak ajak kawin dengan aku, dia jawab dia tahu aku dah balun budak tu sebab tu nak ambil reponsible, aku cakap bukan gitu dia ni lain dari yang lain dan aku mesti bertanggungjawab sepenuhnya. Habis Zaharah macam mana, sepupu saya tu tak lawa ke?, aku jawab lawa, tak seksi ke?, aku jawab seksi, abang kena ingat yang abang juga dah lakukan dengan Zek (panggilan manja Zaharah), aku heran juga macam mana dia tahu ni mesti Zek yang kasi tahu. Lalu dia pulak story kat aku yang si Zek ni dah lama jatuh hati kat aku dia dah bincang dengan isteriku, sweet heart aku ni very sporting dia kata tak kisah tapi pandai-pandailah memikat aku.

Aku terdiam sebentar cari akai, aku cakap tapi Zek sendiri yang kasi tau dia nak sambung study abroad tak nak kawin lagi, memanglah dia cakap macam tu orang pompuan mesti malu punya takan nak pinang abang pulak, main aje yang tak malu bila dah stim habis lupa dunia. Aku cakap, tak kisah tapi macam mana nak jumpa emak bapak dia, tak manis gitu nanti depa ingat aku rembat anak dara dia orang abang malu el (isteriku namanya juga el, buka ella sorang aje), tapi tak apalah nanti abang slow talk dengan dia. But your main problem, Kak Long macam mana (merujuk kepada my first wife), inilah yang abang datang sini mintak el tolong ayatkan tee (my wife daa…), kalau dia tak beri habis abang, abang kena ingat organisasi abang tu sapa punya kan bapak dia punya, kekayaan kita ni pun belas ihsan dia juga abang nak buang semua ni. Hey el (bila dia start lecture aku terus jawab dengan keras), look here I’ve done this before, remember when I conveyed the same episode to her! about you…remember bila dia mintak bawa you jumpa dia…apa dia cakap kat you. Masa tu yang patut mati abang bukan you so why worry too much. El takul kak long marahkan el dan anggap el bersengkongkol dengan abang pasal Salmi. Pasal tu abang boleh defence diri abang, the problem is how to break the ice…please el help me nanti abang beri upah. Upah apanya burit kita juga yang parah nanti, dia beri upah tapi burit kami juga yang kena tutuh. Ok lah bang, I’m not promise anything but I will see kak long as soon as I balik nanti.

Aku mengucup manja buah hatiku ini, sebenarnya aku sayang sungguh kat dua-dua permaisuriku ini, sama-sama baik dan cukup menghormati suami. Bila abang nak balik, first flight tomorrow morning so malam ni bolehlah buat projek sikit, ahaa…jangan nak mengada selagi problem abang tak settle jangan pegang burit saya. Eh…tak kan marah kot, isteri mana tak terusik bila laki dia nak kawin lain budak muda pulak tu, el abang dah rasa semua cipap hangpa, after a while semuanya balik satu rasa saja, dia memandang aku, sedap jawabku semua pantat pompuan sedap mana ada pantat yang tak sedap, jadi berapapun bini abang pantat depa mesti sedap punya dan abang akan datang mencari, cayalah.

Nak pendekkan cerita el storykan tee entah apa yang dia cakap akupun tak tahu, aku hanya terima memo daripada tee nak jumpa aku kat office, she is one of director jadi gelabah juga aku kalau dia beritahu Chairman (bapak mertua ana daa..) tentu kena pecat agaknya. Aku mengetuk pintu biliknya, enter aku dengar suaranya (isteri pertama aku ni bercakap macam British, queen englishnya very strong maklumlah besar di London) haa…ingatkan tak nak jumpa tee lagi, dah dapat taruk muda, daun tua abang junjung aku cepat-cepat mencelah, macam daun sireh orang petik yang tua yang woi bukan pucuk. El dah cakap kat I and after discussed it for a long time we….agree to let you take her as our another partner…kongsi suamilah. Fikir-fikir betul juga abang tu tak cukup, hari-hari nak main kami ni abang balun siang malam, lepas I abang lari cari el pulak jadi ada baiknya abang dapat lubang satu lagi kurang sikit dengan kami agaknya, I said not sure yet, I sampai dah fed-up tak larat nak mandi junub setiap hari nak solatpun payah (depa ni baik aku aje yang macam pelesit). I already conveyed the message to the Chairman that our hero gonna take another wife, yang I frust tu bukan dia larang tapi you know what He said…alhamdullilah. Aku tarik tee berdiri dan mencium dahinya, dah cukup…cukup selagi tak settle problem you jangan harap nak rasa burit I….aku rasa macam pernah dengar ungkapan itu…

I sambung sikit lagi, both my queens pergi meminang Sherry, payah juga nak pujuk pak syed ni, Sherry ni satu-satunya anak perempuan dan tunggal pulak tu, walaupun kereta besar kami menjalar tiga biji kat laman rumahnya tapi aku ingat dia segan kat Datuk yang ketuai peminangan tu (sapa lagi kalau bukan in-law aku, sebenarnya aku dengan pak mertua aku cukup kamcing maklumlah dia tak ada anak lain tee sorang aje anaknya dan aku ni one and only menantunya, dia tak pernah larang aku kawin tapi mesti ikut syarak. Aku pulak story kau kau kat Zaharah suapaya memahami situasi kami, dia agree tapi aku cakap bila habis study nanti mungkin kita boleh bukak buku semula. Kau orang tahu kalau tak ada aral melintang, raya nanti Januari 2000 insyaallah aku akan naik pelamin sekali lagi. Aku juga nak ke Mekah selepas musim haji ni nak buat umrah dan bertobat dan aku nak bawak semua sekali ke sana (Tee dan El tiap-tiap tahun buat umrah, aku aje yang malas nak pergi). Tapi sebelum pergi tu aku nak balun tiga-tiga dara U (dah tak dara dah) ni cukup-cukup malah keempat-empatnya tak kisah cuma aku aje yang tak tahan macam mana nak pusing, secara tak rasmi aku ada enam keping pantat yang perlu disodok setiap hari, itu belum termasuk yang sparing partner. So jumpa kau orang lagi nanti…..

No comments:

Post a Comment